Inciiio bende öyleyim canım 2 günden beri hastaneye gidip gelmekten üşüttüm galiba dün gece duş aldım sonra bir grip başladı burnum tıkalı bogazım yanıyor gibi ilaçta içemiyorum sağlık ocagnada gitmedim sirkeli suyla hep gargara yapıyorum ama başka türlü nasıl geçer bilmiyorum