rabia_rabia Arkadaşlar selam hamile iken hangi diş macununu kullandınız? Nasıl seçtiniz? Bir yerde okudum florürlü diş macunu gebelikte çok zararlı diye. Gittim organik aloe vera içeren diş macunu aldım. Ama bugün happymom’da flor içeren diş macunu kullanmalısınız yazıyordu. Çünkü artık diş etlerim şişmeye başladı. karatsız kaldım. Siz ne yaptınız?😔😑
sudamlasi rabia_rabia özel olarak seçmedim hep kullandığımı kullanıyorum sensodyne ve yine onun fırçası çok yumuşak
rabia_rabia rabia_rabia bir de bazı ayrıntı konuları burdaki tecrübeli annelere ya da gebeliği ilerlemiş arkadaşlara soruyorum. Çünkü doktorumu her konuda darlamak istemiyorum😅😅
Denizim rabia_rabia paradontax kullanmani oneririrm dis etlerin sistiyse yakinda kanamaya baslar bana cok faydayi oldu,bu dis eti kanamasi yuzunden cok kustum ben🤦♀️
Yunusm123 rabia_rabia bende florlu kullanılmalı diye biliyorum çünkü dis etleri hassaslasiyor ve bu da kanama vs yapıyor his benimki ne kullanırsam kullanım kanıyor ama neyse :(
sche rabia_rabia kimyasaldan korkuyorsan kararsızsan en sağlıklısı misvak kullan canım👍🏻 hem sünnet hem organik doğal hem tertemiz gerçekten. zararlı mı diye şüphelenmene gerek kalmaz☺️
rabia_rabia sche ya çok mantıklı söylediniz. Misvak bir dönem kullandım. Ama benim şu an diş etlerim şişti. Bunun için flor içerikli kullanmam gerekmiş bu konuda kararsız kaldım
MerveKontakay Parodontax önermişti benim dişçim çünkü hamilelikte diş eti kanamaları gözükebiliyor ve benim diş eti kanamalarıma çok iyi gelmişti
rabia_rabia MerveKontakay normalde zaten onu kullanıyordum. Gebelikte sıkıntı olmuyor ına geri döneceğim sanırım. Teşekkür ederim 🤗
rabia_rabia deletedmom30 sanırım bir süre daha kullanmanız gerekiyor. Buraya yazan arkadaşlardan anladığım o. Ben de erken fark ettim. Paradontax’a devam edeceğim bakalım kanayacak mı?
deletedmom30 rabia_rabia canım 1 yıldır kullanıyorum hergün aynı ya mahvetti beni sensydone böyle yapmıyordu benim dişime yaramadı sanırım
rabia_rabia Yunusm123 ya ben de bugün okudum. Hatta bir süre tv şerde florür tartışıldı ama hamile iken ve özellikle diş eti kanaması için önemliymiş. Hergün yeni Bir şey öğreniyoruz yaa🤗
rabia_rabia deletedmom30 yukarıda yorum yapanlar paradontax önerdi. Ben diş etlerim için bir süre kullanmaya karar verdim. İstersen sana gelişmeyi haber verebilirm🤗
deletedmom30 rabia_rabia tabi canım bana iyi gelmemiş olabilir belki size iyi gelir güzel bir marka biliyorum
Glitter rabia_rabia ben uzun zamandir Splat kullaniyorum, hamile kalinca da degistirmedim cunku cogu markada bulunan pek cok zararli kimyasali barindirmiyor. Gratislerde bulabilirsiniz