Ya bu isim konusu en en en zoruymuş🤦🏻♀️ şimdi benim bı kız evladım olacak Allah izin verirse ve bazı isimler ağır gelir konulmaz, insana verilmez gibi söylemler oluyor ya bundan çok korkuyorum. Yani çocuğuma yanlış bı isim koymaktan çekiniyorum ama Meva ismini çok çok beğendim. Hangi isme bakarsam bakayım dönüp dolaşıp o isimde buluyorum kendimi. Cennetin katlarından birinin adıymış. Aynı zamanda yer yurt mesken demekmiş. Diyanetin fetva hattını aradım ama bı tatmin edici cevap alamadım desem yeridir. Bana manası ne demek diye sordular bende söyledim. Manası güzelse koymakta sorun olmaz hiç bı isim dedi ama ağır gelip gelmeyeceğini bizler bilemeyiz dedi. Şimdi burda hoca olan arkadaşlar varsa bilginiz var mı bu konuda yardımcı olur musunuz? Bide isim önerisini de açığım 🧚🏻♀️(kırıcı yorum yapmazsanız sevinirim)🌸