Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 yıldır bel fıtığım var 2 yerimde ve biri 2. Biri 3. Derece geçen hafta emar çektirdim ve beyin cerrahı normal doğumun fıtığı patlatabileceğini söyledi.doktorum da sezaryen için gün verdi ama ben normal istiyordum . Bu durumu yaşayan varmı ? Bel fıtığı olupta normal doğum yapan ?