Basına gelen var mı dıye yazdım,lutfen kırıcı olacaklar okumasın.. Kızlar 36+5..Gayet iyiyim hıcbı agrım yok şükür ama az once lavaboya gittim..Küçüğü yaptım buyugu yapmak için hafif zorlanır gibi oldum, akınti gibi bise hıssettım klozete Bı baktım beyaz kopuk gibi bıse,basına gelen var mı, 2.gebelık,1.sezeryan