Bernaaa Canım bizde Eylül Ada koyduk..eylülde doğmayacak nasipse haftaya geliyor ama Eylül ismini çok sevdiğimiz için koyduk.biz ikiside kullanicaz Allah nasıp ederse🙏🙏🙏b
zytn betulltoker ben de ada ismini çok seviyorum.ama tek kullanıcaksanız yanına neden ikinci isim koyucaksınız merak ettim d e🤗🤗
KezbanBekciBa betulltoker Allah izin verirse bebegimde birsey cikmazsa bendede cikmazsa kiz olursa Elif Ada kac zamndir dusunuyorum😘