Kızlar merhaba Aralık’ta kimyasal gebelik yasadım Ocak’ta üstüne düşmedim çünkü gecikme olacak ve yumurtlama günü görmeyebilin dedi doktor ve normal adetim 30. Gün ney olurdu 37. Gün oldu Şubat ayında yumurtlama gördüm 20. Günde değerlendirdim 3 gün olmadı ve 35. Gün adet oldum bu ay marttada yine 20. Gün yumurtlama gördüm şuan yumurtlamanın 12. günü(adetin 30.günü) test yaptım negatif adetime 5 gün. Stres kaynaklı diye düşünüyorum ve bu ay adetimin 3.günü doktora gitmeyi düşünüyorum. Yaşayıp sonrasında neler yaptınız yardımcı olurmusunuz. Önceden 14. Gün yumurtlardım şimdi 2 aydır 20. Gün yumurtluyorum bundan dolayımı bilmiyorum herşeyi düşünür oldum