Suheyla83 Benim ilili test sonucum riskli çıktı yaşdan dolayı yaşım 38 yaşı benim gibi olup risksiz çıkan varmı,riskli çıkanlat kaçda kaç riskli çıktı benşm yaşa bağlı 1-115 yüksek risk kaça kadar olunca oluyor ben pek anlamadımda kağıtdan
Nry0682 Suheyla83 bende 39 yasındayım henüz kan sonucum cıkmadı ama ense kalınlıgı 2,4 cıktı panik halinde kan bekliyorum.Sizde ense kalınlıgı kactı?
WmonallissA Suheyla83 ben 35 yaşındayım, benimde yaş riski 246:1 çıkmıştı, diğer değerlerim düşük risk çıkmıştı, nifty testi yaptırdık, Allah’a şükür temiz geldi…
Suheyla83 Nry0682 ultrasondamı soruyorsunuz nt 1,76 yazıyor ama doktor ultrasonda herşey normal gayet iyi dedi ikili testde oran yüksek çıktı en çokda yaşdan sizin kaç geldi
Nry0682 WmonallissA doktorum banada önerdi nifty testi,kan sonucumu alıp bende direk yaptırmayı düşünüyorum.
Nry0682 Suheyla83 benim henüz kan sonucum gelmedi dr ultrasonda bakarken ense kalınlıgı 2.4 begenmedim dedi.Kan sonucum cıkınca baska testlere yönlendiricem dedi.Yönlendirecegi test fetal dna yada nifty.Yurt dısına gidip %99,9 sonuc veren testler
Suheyla83 Nry0682 benimde ultrasonda herşey normal gayet iyi demişti ama yaşdan dolayı işte. Ben memorial hastanesine fiyat sordum doktorum orda diye nifty testini 4800 dediler bende araştırdım ümraniye eğitim araştırma hastanesine yaptırdım ücretsiz sizde bir sorun isterseniz
Aysenurctn32 Nry0682 doktor bana ultrasonda bakarken ense kalınlığını söylemedi. Ultrason sonucu hemen çıkıyor muymuş? Kanla birlikte çıkar sonucu dedi.
zeytinkiz Suheyla83 merhaba bende Ümraniye devletten 30 mart için Sibel aydın dan randevu aldım fetal DNA testi yaptırmam gerek perinatolojiden raporunda var. Direk onlar mı yönlendiriyor nasıl ileledinşz acaba test için benşm bebeğimde riskli 🙄
Nry0682 Suheyla83 ben Ankaradayım ankarada en düsügü 2900 3500 arası.Egitim arastırmalarda yapılıyo anladıgım kadarıyla bi rapor test bisey istedilermi sizden
Gunes3434 Suheyla83 önce normal bir kadın doğuma randevu alıp sonra onlar mı yönlendiriyor perinatolojiye? Ve belli bir haftası var mı fetal dna yada diğer testin? istediğimizde yaptırabiliyor muyuz?
Suheyla83 Buseninannesi_21 çokmu yüksek çıktı sıkma canını sakın bişey olmaz allahın izniyle nifty testi yaptır için tahat etsin
Buseninannesi_21 Suheyla83 doktor arastirma hastanesine sevk etti benim olma ihtimalim 278 kadindan 1 tanesinde oluyormus inseAllah bir sorun görülmez Allah kimseyi evladiyla sınamasın hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşeAllah 🌸
Suheyla83 zeytinkiz randevunuz varsa gidiyorsunuz içeri alıp sorular soruyor yaşın daha önce riskli bir durup olup olmadığı gibi sonra uygun görürse kan testine gönderiyo bende öyle oldu benim yaşımdan dolayıda riskim var ondan belli bir değer üstündeyse gönderiyor
Suheyla83 Buseninannesi_21 aminnn benim dahada yüksek ama herşey allahımdan ne demişse o olur içinizi rahat tutun rabbim sağlıkla kucagımıza aldırsın inşallah
zeytinkiz Suheyla83 benim yaşım 29 ilk gebelik ama bebekte ense kalınlıgı var perinatoloji rapor yazdı test gerekli diye inşallah bende yaptırabilirim 😔
Bdh6445 Suheyla83 merhaba annem kardesimi 38 yasinda kucagina aldi ayni sekilde riskli cikti kesin down sendromlu dediler ama annem dogurcam dedim suan kardesim 13 yasinda ve cok saglikli akli yerinde skintisi yok
Suheyla83 Bdh6445 maşallah allah sağlık versin yavrularımıza inşallah risk diyolar insan üzülüyor ama hepsi allahdan ne demişse o olur
Bdh6445 Suheyla83 o zaman ultrasonda her seyi normal cikmisti ic organlarida dahil o yuzden ultrason sonuclariniz normalde risk analiz testlerine takilmayin insallah saglikli bir sekilde kucaginiza alirsiniz❣
Suheyla83 Bdh6445 aminn herkesim yavrusunu bağışlasın rabbim ultrasonda gerşey normal şükür yaş riskim çıktı moral verdiniz çok teşekkür ederim 💐