Yengec 8haftalığım iyi bir doktor hastane arıyorum. Üsküdae ve ümraniye civarında olabilir. Üsküdar hospitaltürk Baran Hanım’ı duydum giden var mı acaba? Tavsiye eder misiniz :)
Yengec my_little_miracle merhaba peki ayse hanım telefonunu veya asistanı varsa onunkini paylaşıyor mu ihtiyaç halinde ulaşabiliyor kmuyuz? Yoksa sadece randevulu mu bakıyor