Bebegimibekliyoruz Ben bugün muayeneye gittim kese küçükte olsa göründü ama rahim de rahim arksında sıvı birikintisi var denildi düşük olabilir dedi doktor böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
Selinavci Bebegimibekliyoruz bana da sıvı var dedi ilk gittiğimde ama düşük tehlikesi demedi ondan sonra da hiç bahsetmedik bu konu hakkında hala var mı yok mu bilmiyorum sadece biraz sancı yapıyor du ilk başlarda ama şuan sıkıntım yok
Selinavci Bebegimibekliyoruz ilk gittiğimde 5 haftalık tım kese vardı fakat kalp atışı yoktu bir hafta sonra da kalp atışını dinledik