Samsunn55 Kızlar merhaba. Daha önce 6 düşüğüm oldu ve şuan hamileyim. Oksapar, coraspin, folik asit ve dekort yani kortizon ilacı yazdı doktorum. Düşük doz verdi 0.50 mg. Aranızda daha önce kullanan varmı
vogue Samsunn55 canım bana da 12. haftama kadar kullandırdı doktor. Bende tedirgin olmuştum ama bir zararı yok demişti.
Samsunn55 vogue sen ne için kullanmıştın canım. Bana da bunu yazan prof. Sakıncalı olsa yazmazdı illaki ama daha önce kullanan varmı diye merak ettim post açmak istedim
vogue Samsunn55 benimde daha önce düşüğüm olmuştu birde miyom var ondan vermişti. Zaten birsüre sonra bıraktırıyor.