Anneler kan uyuşmazlığımız var 17 haftalıkken lekelenmemden dolayı iğne yapılmıştı şimdi 27 haftalığım indirekt coombs testim negatif cıktı tekrardan iğne yapılacgi solendi normalmi 3 ay bile olmadi daha tekrardan yapılmasının bi sakıncası olurmu acaba