Silakymz Kizlar ben 19dayim ama hala bulanti devam zencefilli su iciyorum ictigim suyun icine tohumunu atiyorum ama netten baktim.fazlasi dusuk tehlikesi yapiyormus kullananiz varmi?
evaburak95 Silakymz yok öyle bişey canım tabi herseyin fazlası zarar ama diyetisyenler bile günde 2 fincan içebilirsiniz diyor nete bakarsak şimdiye bebişlerimiz düşmüştü Allah korusun.