minna-k beta hcg iki günde iki katı olması gerekiyor. Eğer değerlerinizin ilerlemesinde abukluk olursa dış gebelik ihtimali değerlendirilir. İki günde iki katı artıyorsa bir problem yok demektir. Sağlıklı rahim sağlıksız bebeği kabul etmez hiç bir zaman. İlk haftalardaki düşüklerin sebebide budur. Yani tabiki istirahat halinde geçirin ağır kaldırmayın yüksek yerlere uzanmayın ama doğacağı varsa doğuyor. Ben ilk gebeliğimde düşük yaşadım. İkinci de dış gebelik geçirdim. Ve inanın bu iki hamileliğimde suyumu bile kendim almadım. Üçüncüye hamileyim🙈 13haftalık olduk. Yine kanamalı zor bir gebelikti ama şuan herşey yolunda ilerliyor. Bol dua edin Rabbim korusun sizi ve bebeğinizi🌸