Bademmmm canım bende şu an kontrol altındayım haftanın 2 günü idrar veriyorum proteine bakılıyor,tansiyonum da yerinde durmuyor sağolsun, doktorum el ve ayak şişmesi normal yüzün birden şişerse gel dedi , yani kendinde dikkat et yüzün şişerse dikkate al ,ben şu an 37.haftamdayım 30.haftadan beri ellerim şiş ve uyuşuk ayaklarım da 2 haftadır şiş ama arada normale dönüyor