Kızlar hamilelik planladığımdan beri tiroit ilacı kullanıyorum çok yüksek değildi fakat tedbir amaçlı dedi doktorum. Şu an 19 haftalık hamileyim gebeliğimin sonuna kadar kullanmam gerektiğini söyledi doktorum aksi takdirde cocuğa zarar gelebilir dedi. Sorun şu ki bulantı kusmalarım cok fazla sabah aç karnına içilmesi gerektiği için içtiğim gibi geri çıkarıyorum. Aynı sorunu yaşayanlarınız oldu mu? Ne gibi çözümler buldunuz ?