Mom090 Herkes bebeğine istediği ismi koyar zaten yani aslında hata, ismin anlamından emin misin aç oku nerede geçiyor vs diye söylenmesinde..herkesin okuduğu bildiği gibi bizlerde okuyor ve biliyoruz. Hiç anlamı dahi olmasa, eğer kalben anne babanın içine sindiyse tamamdır bunun üzerine konuşulacak hiçbişi olamaz. Adıyla yaşasın güzel kızında maşallah Buğlem ismi çokta güzel ve eminim adını çok güzel taşıyacaktır🌸