Nslhnkr saglik ocağına soledim zaten onlar hastaneye sevk etmişlerdi git baktie demislerdi kağıt verip orayada yazdi gayet şekerin iyi ama arada çıkıyorsa saglik ocağı diyete başlasın dedi götürdüm izlemim 1 nisanda oldugu icin o zman kağıdı getir hatirlat bana dedi baslatmadi