Kızlar bazı arkadaşlarımız sebebi nedir emin olamıyorum ama bariz iki çizgi de kıpkırmızı olup hala gebemiyim diye paylaşıyorlar dalga geçer gibi. Hadi hamileyim diye paylaşsa anlayacağım, ama gebe miyim nedir ya onu da anlamıyor musunuz bariz belli yani kırmızı ışık gibi parlıyor daha neyi anlamıyor musunuz ? Okuma yazmanızda mı yok testin amacı ne onu da mı bilmiyorsunuz. Testin üstünde yazıyor herşey. Hadi silinik çıksa anlayacağım emin olamıyor belki ama sizin yaptığınız kızlar biz bekleyenleri üzüyor ya .. inanın hamileyim diye paylaşsanız bizde çok mutlu olucaz ama siz hamile miyim diye sorup birde anket yapanlar var yazık gerçekten kendinizi ne durumuna düşünüyorsunuz ..