uraluygar bunlar süt arttırıcı çay değil mi anne çayı yazıyor çünkü. Bence ahmilelikte bitki çayları na çok yönelmeyin normal çayı bile 1 2 bardak açık olarak tüketin illa içicem diyorsanız diyor doktorlar. Ödem attırıcı özelliği olabilir gebelikte vücut yeterince değişikliğe maruz kalıyor dışardan etki ile kendinizi riske atmayın doğumdan sonra kullanın bence. Doktorunuza danışırsanız burdakinden daha doğru bilgiler alırsınız