Hsakarya Uygulamada ilaç takibinde ilaçlarımı kaydettim alarmı açık bıraktım ama alarm çalmıyor bilen var mı?
nslhnblblky Benimkide çalmıyor normal alarmım tlfnun saatini kurdum sonra bildirim geliyor burdan sadece
Birgul Hsakarya Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
Hsakarya NaimeYilmaz saat ayarını tam zamanında yapmıştım şimdi 24 saatte bir yaptım bakalım olacak mı
NiceNice Hsakarya canım telim ayarlar bölümüne gir aşağıya kaydır ekranı orada telefonunda olan uygulamalar çıkacak oradan ilaç hatırlatma uygulamasına gir bildirimlerine bak.