litha bence siz hastaneye sabahtan aç gidin, doktorun sekreterine de durumu anlatın anlayışlı oluyorlar. özel hastaneden randevu aldıysanız zaten gidince kaydınızı yapıyorlar ona göre alıyorlar, erken giderseniz erkenden alırlar sizi. Yine de arayıp öğrenmekte fayda var. Ben tam bilmiyorum hangi tahlillere bakıldığını ben düşük yapmıştım o yüzden sonrasında sadece prolaktine bakıldı. Siz durumu anlatın hormon testi yaptırmak istiyorum deyince zaten gerekenleri yaparlar.