Oglumveben34 kendinizi riske atmayın ben çok zor atlattım on günlük bir süreç eşiniz ilaç kullanırsa çabucak atlatır eğer illa ayrı kalmak istemiyorum dersende plastik tabak çatal al eşin odada izole olsun yemeğini filan yapar kapıya bırakırsın yer yemez çöpe atarsın havlulaeinizi tek kullanımlık yapın eşiniz lavabo banyo kullanınca hemen yıkayın ancak o şekilde bir nebze korunursunuz. Akrabalarim o şekilde atlattı bulasmadi evde başka kimseye ama yerinizde olsam negatif çıkarsam giderim canım hamilelikte çok zor çünkü