Dün doktora gittim beta 671 çıktı doktor karnımdan baktı kese şu an görünmez dedi,bugün 5 haftalık olduk doktorum aradı Pazartesi gel ultrasonla bakıcam dedi Pazartesi gittiğimizde 5+4 olucaz kesede bebekte görünür mü. Yanlış anlamayın ama sonuçta özel hastane her hafta maddi imkan yetişmiyor. Sonuçta kalp atışı içinde gidicez tekrar. Bende gitmişken bari bebeğide göreyim istiyorum.