Haticeee1 Merhaba arkadaslar, 12 haftaligiz ve mide bulantilari cok erken baslamisti. Bir haftadir kusmayada basladim ve ishal ve bas agrisi be donmesi eklendi. 2 gun once nobetci doktora gittim ve susuzluk belirtilerinden dolayi ORS adli toz ilac verdi, fakat kullanamiyorum ☹️ Suya katilan tozlu seyleri aklima getirince bile Midem kotu oluyor. Bulanti hapi/fitili zaten 5 dk sonra geri cikiyor. Yasadigim ulkede kolay kolay serumda vermiyorlar. Su icerken bile zorlaniyorum. Tavsiyleriniz varsa alayim lutfen 🤗 Tansiyonum 2 gun once 10a 6 idi, gayet iyi. Ama cok halsizim cok. Aile hekiminden randevu aldim bugun icin, bu sirada sizlerede danisayim dedim 😊😊😊
NaimeYilmaz Haticeee1 3-4lt su ıcın o zaman. Bunuda alıskanlık halıne getırmenız lazım gebelık boyunca su onemlı helekı ıshal kusma dönemlerınde dahada arttırmak lazım bebegınız susuz kalmaması ıcın zorlamanız lazm kendınızı