ikiiPrensensAnnesi denizali_ bnm iki cocuğum var ve bakacak kimse yok eşim onların yanında kalacak ben tek hastanede kalmak zorunda kalacam durumları öğrenmek istiyorum aslında burda kalarak🤦
Hlyanne ikiiPrensensAnnesi üniversite hastanesi refakatçı almıyor ama her şeyimle ilgilendikler yemeğime suyuma kadar getirdiler bebek ağladı onlar baktılar doktorum mürşide hanımdı Allah ondan bin kere razı olsun