Merhaba hanımlar.pzt günü 37+0 da nişanım gelmesiyle acil sezeryana alındım.2.bebegimiz gelişimi herşeyi güzeldi ama doğarken kakasini yapmis ve ciğerlere az miktar bulaşmış solunum sıkıntısı yaşamış cihaza bağlı şuan ve antibiyotik tedavisine başlandı.yavrumu sadece 1 kez görebildim.boyle bişey yaşayan varmı?yüreğim alev yeri iyi şeyler duymaya ihtiyacım var