Sudemom ben gebelik öncesi kronik hipertansiyon hastasıyım o yüzden ilaç kullanıyorum 38. Haftadayım sabah akşam alfamet kullanıyordum ama tansiyonum 2 haftadır 14 9 14 10 falan oldu ilaç etki etmiyordu 4 e çıkarttık hapı eğer yükselmeye devam ederse acil sezaryene alacaklar iyi giderse hal normal doğum için şansım olacak 🙏🏼