kelebek15 24 haftalık hamileyim kızlar.yaklasik 3 buçuk saatlik bi mesafeyi hizli trenle gitme fikrim var.pandemi malum hes kodu zorunluluğu vs var trenlerde ancak herhangi bir sıkıntı yaşar miyim emin olamadım.gebeliginde hızlı trenle yolculuk yapan oldu mu
Nry0682 kelebek15 trenin icinde yürüme sansınız oldugu icin cok sıkıntı olcagını sanmıyorum.Doktorlar iki saaten fazla oturarak seyehat önermiyo.Ama siz mutlaka doktorunuza sormadan gitmeyin.