Mooommyy1 Merhaba anneler , biz bugun tam 16 haftalik olduk . Hersey baya yoluna girmeye basladi bulantim yok denecek kadar az sadece haftada bir iki kez sabahlari kusuyorum , onun disinda biseyim yok sizler nasilsiniz ❤
Nassss Mooommyy1 bizde 17 hafta olduk cinsiyetiniz netleştimi sizin benim bulantılar önceden kesildi şükürler olsun
Mooommyy1 Nassss 10 gun once gittik arkasi donuktu doktorumuz baya inceledi kiza benzetti ama kesin demedi cuma gunu randevumuz var insallah ogrenecegiz 🙏