DenizAlpinannesii resim yükleyebildim mi bilmiyorum az önce bir video izledim ordan ss aldım anne karnındaki bebek ağlıyordu görünce çok şaşırdım sizce ağlar mı anne karnında? Ağlıyorsa neden ağlıyor ne derdi olabilir ki 😂
Sermec27 DenizAlpinannesii ay kıyamam neye üzüldü ki minik bende duymuştum ağladıklarını o değil de o el hareketi ne öyle 🤭 yoksa ben mi yanlış anladım 🥰
Borulce DenizAlpinannesii ağlamak olarak değilde mimik olarak yapıyorlar. Gülme kızma aglama hareketi ggibi 😅 dış dünyaya alıştırma
gizemozdemir1990 DenizAlpinannesii videodaki doktor acikladi, bebek suratini burusturmus o anda da elini gozune goturmus. Anne karnindaki bebek aglamazmis☺️
DenizAlpinannesii Sermec27 bende onu düşünüyorum içime dert ettim şimdi ya haberim yokken bebeğim ağlıyorsa diye 🙄 hayata şimdiden resti çekmiş çocuk onun el hareketi bence 😂
Sermec27 DenizAlpinannesii valla öyle fena olacak belli bu minik bende dün sanki anlık gözünü açtığını gördüm minik oğlumun cok tatlılar yaa 🥰🌸
DenizAlpinannesii Sermec27 ne şanslısın benim oğlum ters döndüğü için son ultrasonda suratını bile göstermedi 😂 bir de hayırlısıyla doğsalar 😂
Sermec27 DenizAlpinannesii dün zaten yan dönmüştü doktor az rahatsız etti gösterdi valla 1 aydır bu anı bekliyorum göstermese üzülürdüm 🥰inşallah sağ salim kucaklarımıza da alırız
DenizAlpinannesii gizemozdemir1990 videoyu instagram keşfette gördüm açıklamada da bişey yazmıyordu öyleyse sevindim çünkü ağlıyorsa çok içime dert ederim ben bunu 😂
Mom090 DenizAlpinannesii Ben böyle ultrason resimleri görünce istemsiz üzülüyorum 😔ya tipe baksana gerçekten üzülmüş gibi her ne kadar mimik olsa da😔hele bide yanımızda düşünürsek Allah yanii 🤦 dayanamıyorum böyle görünce.. Benimde ağlayasım geliyor 😔
DenizAlpinannesii Mom090 bende öyle kendi bebeğimi görsem böyle içime günlerce dert ederim neye üzüldü acaba diye 😔
Nupeell DenizAlpinannesii bence yüzünü falan ekşitiyor mimik hareketleri olabilir ağladığını sanmıyorum 🙈