Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim. Bu ayda tekrar denedik adetime 3 gün olmasına rağmen dayanamayıp dün kan verdim betam 0.5 cıktı kesin olarak hamile değilmiyim yoksa adet günüm geçtikten sonra değişim olurmu başına gelen varmı nolur bana iyi hikayeler söyleyin mucize olsun 😢 bugun adetime tam iki gün var fakat en ufak bi adet belirtisi bile yok sadece göğüslerim şiş off çok karmaşığım 😭