Merhaba , 1buçuk yaşında kızım var üşütmüştü sesi biraz kısık ve balgam vardı annemde ayaklarının altına sarımsak sürelim iyileşir dedi , sarımsağı sürdük ben de poşetle sarıp çorap giydirdim 1saat sonra çocuk ağlayarak uyandı meğerse ayakları kıpkırmızı kabarmış şimdi basamıyor açıyor.ne yapabilirim vicdanım çok sızlıyor 😢