Merhaba arkadaslar.. bugun saglik ocagina gebelik icin kan aldirmaya gittim. 2 saat kan alamadilar meger damarlarim cok inceymis. Hemsire kadin igneyi soktu cikardi hala kan yok😓 cok canim yandi.. zorla kan aldilar. sizce damarlarin ince olmasi bebege zarari olurmu? Kafama takildi 😐