Krcaysun 39 haftamiza girdik ama hiç-bir belirti yok çevrem doğum yaptı biz bekliyoruz bakalım. Küçük kızım içeriyi seviyor 🤰🤦♀️
Beyziikoo Krcaysun Biz de yarın 38 olacağız ama içimden bir ses 40′ı göreceksin diyor 😑 Sanırım bu sene minnakları beklemeyi seviyor 🙈
hazal86_ Krcaysun 38+4 bekliyoruz😁Bu seneki bebişler koronadan kaynaklı çıkmak istemiyor sanırım 😁☺️Oysa anne babalar heyecan içinde onları bekliyor🥰
Beyziikoo Emineuyar Demek ki ilk ikinci fark etmeyebiliyor ilki geç gelir derler ya hep yani bana öyle diyorlar bazıları kız diye erken gelir mart sonunu bekle dedi bende dedim gelmez beklemeyin 😄😄😄😄
Kbra003 Mrymm17 aynı şekilde benimde cnm bgn 40 oldum hala hiç bir belirti yok 🤦♀️sende varmı bir degisiklik
Krcaysun hazal86_ aynen canım martta düzelicek deniliyordu daha çok arttı allahım yardımcımız olsun. Bu arada koronada geçirdik biz 🤦♀️