Gizem957 ya benim gördüğüm kadarıyla kadınların doktordan beklentisi çok yüksek. Yok surat astı yok hastaneden çıkarken uğurlamadı, yok sizi bırakıyoeum dedim üzülmedi, vay efendim hastayım diye mesaj attım il ismi söyledi geçmiş olsun demedi" gibi çok gönderi görüyorum burada. Aramızdakinin hasta-doktor ilişkisi olduğunu unutup 3 5 bin verdik diye ana babalık bekliyoruz doktordan. Adamın bir kaybı yok ki. Ben gitmezsem zaten sorasında bekleyeni var. Anan-kocan dışında kimse nazlamaz insanı.