deletedmom42
Kızlar 18 haftalık hamileyim cinsiyetimiz kesin diyebilirim kız dendi eşimle eylül ayinda tanisip bidahaki sene eylul ayinda nişanlandik ve eşim birinden birinin eylül olmasini cok istiyo ama benim korkum ilerleyen zamanlarda bunun aralarinda sorun olmasi sonucta birine bzim icin anlamı olan bi isim koyarken diğerine sadece öylesine bi isim koycaz tedirginim acikcasi sizce napmaliyim 🤔 ve isim önerileriniz varsa yazabilirmisiniz 😊❤
Melo11
İkinizin isimlerinin birleşiminden bir isim çıkıyorsa onu koyarsınız 😊 Yada eylül ayında Doğanlar başak burcu oluyor başak olabilir ☺️
Neroizm
Birine eylül digerine güz veya hazan koyun sonbahari tasisin o da.