Ben bir kez yaptırdım doktor sadece suyumu biraz fazla oldugunu söyledi ve iki hafta sonra tekrar gel bakalım dedi böyle bir şey yaşayan var mı aslında kendi kadın doğum doktorumda bakabılır neden böyle istemiş olabilir bir de aynı ücreti mi alır acaba