Merhaba kızlar 2 gün önce kontrolüm vardı doktora gittim her şey normal dün geceden beri karnımda ağrı var uyurken dönerken yürürken canım acıyor karnımın yanı acıyor yürürken bile batıyor dinlendim uyudum geçmedi sizce doktora gitmelimiyim hemen yoksa normal mi bu haftalara da oluyor mu 32 haftalığım bu arada