MerveKontakay Kızlar 1 hafta sonra doğumum var ama 30. Haftadan beri benim oğlan gelmeye çalışıyor 35+5 haftalığım bugün nst bağlandım yine sancılarım çıkıyor. Serumla durduruldu doktorum yine sancı hissedersen gel dedi ama işin garibi ben sancılarımı hissetmiyorum yüksek olmalarına rağmen nasıl anlıycam🤔
Yarenimm MerveKontakay mat ye girmeyi doktor mu öneriyor illa şancı olmalimi girmek için bende yarın 31+1olucamda ins
Muson00 MerveKontakay bende hissetmiyorum nstde çıkıyor böyle karnın aşırı sertleşip yumuşuyorsa dediler Doğum yapanlar
MerveKontakay Deletedmom206 mecburi sezeryan olucam zaten 1 hafta sonra yüksek tansiyondan dolayı ama gelirsede normal olucak
MerveKontakay Yarenimm benim 30. Haftamda sancılarım çıktığı için ben sürekli giriyorum 32. Haftada başlıyorlar kontrole gittiğiniz de ama benim dediğim gibi hergün nst çekliyor😬
Yarenimm MerveKontakay benimde sertlesiyordagun içinde bebek toplanıyor ordan ordan geçerken saniyelik suruyorbasindan beride adet sancısı gibi şancı oluyor hergun
MerveKontakay Yarenimm Bel ağrısı oluyor arada öyle birşey mi ben hiç regl ağrısıda yaşamadım biraz ağrı eşiğim yüksek ya da umursamadım
Sedtry MerveKontakay şu an bebeğinizin kilosu nasil? Benim de 35+3 bugün rahimde yumuşama oldugunu söyledi dr. Biraz panik yaptim erken geliyor diye açikcasi.
MerveKontakay Sedtry haftasıyla uyumlu ama tansiyonum nedeniyle kilo alımı yavaşladı 2.850 gram sizinkinin kilosu nasıl
OktayZmrtCokun Sancı kasılma nasıl oluyor ben anlamıyorum🤷🏼♀️ Bebeğim kendini toplayıp bırakıyor karnım sertleşip yumuşuyor o mu oluyor kasılma?
MerveKontakay ggzmkrcc 52 düzenli bir şekilde çıkıyor 82ye vuruyor🤔 Sanırım 100 en sonmuş emin değilim ama