Merhaba 18 martta 39+0 da gece 2 gibi sancılarımla hastaneye gittim doğumumun başladığını söylediler rahmim yumuşak ve çok incelmiş normal doğuma uygunsun dediler ve sabaha kadar epiduraldiz kendi sancılarımı karşıladım 12ye yakın kızımı kucağıma aldım çok şükür darısı tüm bekleyenlerin başına benim asıl söylemek istediğim doktorum Yıldız Eren Çetin çoook tatlı bir bayan zaten seviyordum ama doğumumda ve sonrasında benimle ilgisini görünce sizi sizden daha fazla düşünmesi gerçekten aşırı memnun kaldım doktor arayışında olan var ise beylikdüzü medicana international hastanesinde kesinlikle öneririm👍🏻 Benim doğumdan sonra rahmimde problem vardı iç kanama oldu ameliyata alındım diyim 2 ünite kan kaybım oldu ve tamamen doktorumun doğumdan sonra erken farketmesi ile düzeldim çok şükür ve hastaneden de inanılmaz memnun kaldım ebeler, çocuk hemşireleri, hasta bakıcılar hepsi ayrı iyiydi çok memnun ayrıldım. Mart anneleri olarak doğuramadık bir türlü diye düşünüyorduk ama zamanı gelince bir şekilde geliyor bebiş kimse kafaya takıp stres yapmasın daha zamanı vardır demek👍🏻 Herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum.