Ebruyulalii27 Kızlar adetim normalde 3 gün gecikti ve sabah kalktıgımda parmagımın ucu kadar hafif bi pembe kıvamlı bi kan olms acaba yerleşme yaşayan var mı bu şekilde yoksa regl mi acaba
yuksell07 Ebruyulalii27 test yapmış olsaydınız varsa şayet hemen doktora gidersiniz doktor takviye ilaç verirdi
Purpura26 Ebruyulalii27 Ne desek doğru olmas ki şuan. Regl başlangıcı da olabilir yerleşme kanaması da olabilir kimyasal gebelik de olabilir. İstersen bir test yap varsa çıkar artık yoksa da adetin başlıcaktır