İlk aylarda olsaydım tutardım sonuçta ilk aylar bebek bizden direk beslenmiyor o alacağı vitamini kan yoluyla alıyor ama artık 25 haftalık olcaz tutmam ki ramazanda 28 hafta olacağım artık bebek yağlanmaya kg almaya başlayacak tutmam zaten dayanamam da o kadar saat açlığa sık sık acikiyorum zaten birde tansiyon riiskim var malesef yapacak birşey yok son aylarda tutmayın bence hanimlar