Buket1906 Arkadaşlar bebeğim çok sakin çok sert hareketlerini görmedim hissetmedim şimdiye kadar gün içinde hareket ediyor ama çok nazik Bi şekilde doktora da yarın gidecem korkuyorum
pinar92_ Buket1906 bizde 26+5 deyiz ilk gebeliğim öyle net tekmeler hissetmedim bende henüz 28 den sonra daha net hissedersin dedi bana hemşire herkeste bir olmuyor korkmayın hareket ediyorlarda biz net hissetmiyoruz şuan bence🤗
Burcuckmk Buket1906 28. Haftadiyim sert haraketi az oluyor ama surekli pıtır pıtır gidiyor icime3 minik kuş bence haraket ediyorsa korkma
Efee2021 Her bebek sert hareket edecek diye bi kural yok ki😊 hareket ediyorsa her şey yolunda endişe etmeyin
Buket1906 Efee2021 tecrübesiz olduğum için bilmiyorum canım insan panikliyor Bi sorun mu var diye gerçi benim 1 hafta geriden geliyor bebeğim boyu falan da
Buket1906 pinar92_ olabilir canım inşallah bizeno güzel hareketlerini yakın zaman da hissederiz tamamen içinde döndüğünü sert vurduğunu ☺️🤲🤲
sibuti hareketini hissediyorm ama bende öyle sert şekilde değil, döndüğünü falan anlayabiliyorum. Ayrıca o ser hareketler için daha zaman var kızlar canınızı sıkmayın
Buket1906 sibuti o günü sabırsızlıkla bekliyorum canım ilk gebelik olduğu için herşeye panik oluyorum
sibuti Buket1906 benimde ilk gebelik:) bende sağdan soldan duyduklarıma göre rahatlıyorum ama doktorum her bebek ve her anne yapısı aynı olmaz demişti bunu da düşünmemiz gerek :)
Buket1906 sibuti aynn canım ultrasyonda da hareket ediyor mu onu da bilmiyorum yani doktor hiç bişey ini göstermiyor resmen ölçümünü yapıyor bu kadar Bi kere göbeğin yağlı dedi ondan mı anlıyamıyorum öyle kiloda yoktu o zaman
Buket1906 Burcuckmk ediyor canım elimi koyuyorum mesela kalp atar gibi Bi hareket oluyor bende bu haftalarda döner baya Bi hissedersin sanıyordum bebeğim hep sakin inşallah sağlıkla alırız hepimiz
Burcuckmk Buket1906 ben gec hissettim bebeğimin haraketlerini zaten 21. Haftam bitiyordu canim simdi 28 biticek ancak göbeğimde farkedebiliyorum birazda yağlı bi göbeğim vardi zaten haraketlerini sende yakindir hissedersin 1 gunde bile cok sey değişiyor
Buket1906 Burcuckmk bana da doktor 22 hafta da yağlı demişti canım sağlıklı olsunlar da önemli olan o 🤲