Yesimmm12 benim de aynı zamanlarda başladı,son trimester da başlar ki zaten☺️☺️ Bunlar yalancı sancı,vücut sadece kendini hazırlıyor,korkmaya gerek yok yani merak etme☺️ Adet ağrısı gibi ağrı gelir bazen,bisüre sonra geçer,rahim antrenman yapıyo demişti bana ebe☺️