Malesef cok cabaladim ama asla donduremedim 3 ay emzirdim 3 bucuk ayda sagarak besledim 😢 burdan anne olacak arkadaslara tavsiyem mama verecek olursaniz biberon en son tercihiniz olsun eds yontemi siringa veya kasıkla besleyin aventmis anne gogusune yakinmis aldanmayin 😢