DenizSayer ben negatifi göreyim de adet için geldi gelmedi sıkıntısı olmasın diye test yapmak istedim yani başında bile beklemedim direkt çöpe atacaktım çok ince çizgi görünce tereddüt ettim. Gözle daha iyi görünüyor ama bakalım. Benim de önceki yaptıklarımda sadece beyazlık oluyordu testin markasından mı acaba böyle göründü bilmiyorum. Sağlık ocağı açılınca kan vermeye gidicem