Nadiye123 Hayır hiç öyle bir şey yaşamadım. Sadece 3 kez gelip çok hafif bir şekilde parmak uçlarıyla karnıma dikiş yerime doğru bastırdılar ama spinal sezeryan olduğum için ilk ikisini hiç hissetmedim üçüncüsü çok az acıdı. Alttan falan hiç bir şey yapan olmadı, bunun yapılmasının amacı kanamayı falan çıkartmak değil kanamanın yoğunluğunu kontrol etmek. Bana o şekilde söylendi. Bazı hemşireler acımasız davranıp bu işlemi abartıyor demekki 🙄