O kadar kötüyüm ki, bağırsak ağrımdan duramıyorum, uyuyamıyorum. Afedersiniz büyük tuvalet testi yaptılar dün hiçbir şey çıkmadı ama şiddetli ishal ve guruldama(çok sesli) var. 38. Haftadayım. Yaşayan var mı ne yapayım ben böyle, haşlanmış patates, muz falan yiyorum ama o karnımı kıvıran ağrısı çok kötü ağlayacağım nerdeyse ağrıdan.