Mayisbali aynı ağrıları bende yaşadım seni çok iyi anlıyorum, bu arada kaçıncı Haftada sın
? maden suyu içiyor musun bana iyi geldi ağrılar için, doktoruna danış canım, birde ufak ufak ayak bileklerini döndürerek içe ve dışa hareket yap belini mutlaka boş bırakma yastık koymalısın ben hamile yastığı kullanıyorum başından beri, şuan iyiyim ağrım yok ama uykuya dalmada sıkıntı oluyor arada tabi bebişler bizi uykusuzluğa şimdiden alıştırıyor 😃